Co zawiera umowa serwisowa?

Nasza umowa serwisowa obejmuje:

  • Przeglądy techniczne kserokopiarek w okresach miesięcznych albo trzymiesięcznych.

Ciągły nadzór pozwala wyeliminować większość usterek, a właściwe zabiegi techniczne przedłużają czas żywotności podzespołów, dzięki czemu obniża się koszt eksploatacji urządzenia.

  • Naprawę i wymianę części eksploatacyjnych

W ramach stałych umów serwisowych zajmujemy się dostarczaniem tanich tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych w niezwykle atrakcyjnych cenach. Oferujemy hurtowe ceny zarówno na podzespoły, jak i na materiały eksploatacyjne. Naszym klientom, którzy zawarli umowę Pakiet Pełnej Ochrony, zaproponowaliśmy tak niskie ceny za materiały eksploatacyjne, że oszczędności w skali roku pokryły w całości koszty serwisu.

  • Regeneracja podzespołów kserokopiarek

Regenerujemy wkłady tonerowe, fotoreceptory (cartridge’y). Nasi odpowiednio wykwalifikowani serwisanci podczas przeglądów wykonują odpowiednie zabiegi, które przedłużają żywotność materiałów eksploatacyjnych, co ma wpływ na obniżenie kosztów, ponieważ pozwala na dłuższe wykorzystanie podzespołów kopiarki. Te zabiegi nie wpływają na jakość wykonywanych kopii ani nie szkodzą samym kopiarkom.

Stosujemy wyłącznie takie procedury, które zostały zaakceptowane albo nawet zalecane przez producenta w dokumentacji serwisowej lub późniejszych modyfikacjach.

Dodatkową możliwość daje regenerowanie wkładów tonerowych, cartridge’y również do drukarek komputerowych, które są napełniane wyłącznie oryginalnymi tonerami z tzw. tonerów serwisowych w opakowaniach zbiorczych.

Oszczędności, jakie dzięki temu powstają, sięgają nawet 60% ceny tonera, ponieważ unikamy kosztów opakowania i pojemnika bez strat pod względem jakości. Istotny jest także aspekt ochrony środowiska, ponieważ wykorzystujemy procedury obniżające „produkcję” odpadów.

  • Na czas naprawy dostarczamy kserokopiarki zastępcze na koszt serwisu!!!

Naszym największym klientom zapewniamy bezpłatne urządzenia rezydujące.

Są to kopiarki na stałe znajdujące się w siedzibie klienta. Bezpośrednio po zgłoszeniu awarii takie urządzenie można dostarczyć jako kopiarkę zastępczą. Dzięki temu czas dostarczenia kopiarki można skrócić do około 10 minut. Te urządzenia mogą zostać wykorzystane także w okresach wzmożonej pracy jako dodatkowe wsparcie w celu odciążenia i niedopuszczenia do nadmiernej eksploatacji Państwa sprzętu.

  • Czas reakcji serwisu.

Oferujemy reakcję w trybie bezpośrednim, czyli od razu po otrzymaniu zgłoszenia kierujemy na miejsce ekipę serwisową (klauzura w umowie określa to jako 1 h + dojazd). Na indywidualne życzenie klientów istnieje również możliwość serwisu 24 h na dobę (stałego albo okresowego). Taka forma jest wybierana przez placówki, w których dostęp do dokumentacji jest niezbędny.

  • Gwarancje 

Arso Serwis na zrealizowane przez siebie usługi naprawcze udziela gwarancji czasowej albo na określony limit kopii – zależnie od rodzaju wykonanej pracy. Dzięki temu nasi klienci mogą mieć pewność bezpieczeństwa i skuteczności napraw.

W przypadku kopiarek, na które gwarancja producenta jeszcze nie wygasła, honorujemy gwarancje takich firm jak: Ricoh, Canon, Sharp, Xerox, Toshiba, Panasonic, Lanier i Mita.

W przypadku kopiarek gdzie gwarancja producenta jeszcze nie wygasła informujemy, że honorujemy gwarancje na kserokopiarki firm: Ricoh, Canon, Sharp, Xerox, Toshiba, Panasonic, Lanier, Mita,

 

Podczas cyklicznych przeglądów serwisanci wychwytują większość nieprawidłowości, są w stanie wyregulować i ustawić kopiarkę w taki sposób, aby działała prawidłowo i wykonywała wysokiej jakości kopie. Nasi pracownicy dbają o terminową wymianę materiałów eksploatacyjnych, a tam, gdzie istnieje taka możliwość, przedłużają ich żywotność odpowiednimi regeneracjami. Każdy z naszych zabiegów zmierza do tego, aby Państwa sprzęt działał bezawaryjnie i wykonywał jak najlepszej jakości kopie. W ramach umowy nasza firma dostarczy również urządzenia zastępcze w każde miejsce, w którym awarie nie będą mogły zostać usunięte od razu na miejscu.